sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Väsymystä ja motivaation puutetta

Iltaa!

Oon päättäny nyt tehä tän blogin suhteen sellasen tempun, että kirjotan vain silloin kun on jotain mistä kirjoittaa. Kuten nyt.

Oon ollu oikeastaan koko viikonlopun ihan väsyny. Lieneekö sitten flunssa syypäänä, mutta näin sunnuntaisin väsymyksestä on vain haittaa. Huomenna olisi ensimmäinen ruotsin sanakoe koko ysiluokalta joten pitäis jaksaa siihen lukee. Varsinkin jos haluan saada kympin todistukseen.

Mun viikonloppua on myös väsyttäny ensimmäiset isoshommat. Syksystä asti oon käyny koulutusta ja perjantaina lähdinkin neljän jälkeen leirikeskukselle. Pidettiin siinä aluksi vähän palaveria tärkeistä jutuista, haettiin emänniltä avaimet ja sitte alettiin ootteleen leiriläisiä.

Tykkäsin leiristä tosi paljon ja sieltä sai myös hyvää harjoitusta. Nyt vain koulutusleiriä odotellessa.

Mutta koulun suhteen ongelmana ei ole pelkästään väsymys vaan jatkuva pieni motivaation puute. En millään jaksaisi lukea kokeisiin, vaikka niitäkin alkaa kohta olemaan. Enkä oikeastaan jaksaisi mitään tehdä, mikä liittyy kouluun. Tänäänkin tein rästiin jääneitä biologian tehtäviä. Huomenna pitäisi kopioida terveystiedon muistiinpanoja ja yhteiskuntaopin vanhoja tehtäviä. Äikässäkin oon vähän jäljessä.

Nyt kuitenkin lähden laittamaan saunan päälle ja koitan saada luettua niitä ruotsin sanoa. Heihei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti