torstai 7. heinäkuuta 2016

Vähän lisää siitä tulevaisuudesta

Heipsunkeiksun!


Blogi koki pienen muutoksen taas. Vaihtu osoite ja vaihtu nimi...kohta vaihtuu varmaan kirjoittajakin jos en pian ryhdistäydy tämän kanssa.

Tiesittekös rakkaat ystävät, että olen päässyt kouluun? Voin siis neljän vuoden päästä tulla taas kirjoittamaan tänne ja ilmoittaa, että minusta on tullut lähihoitaja ja ylioppilas. Jännittävää. Koulutouhut alkaa 9.8. klo 9 ja aloitan ammattikoulun puolella. Lukiolle siirryn sitten lokakuussa. Toivon, että saisin tänne kirjoitettua vähintään kerran kuussa opiskelutouhuistani, sillä niitä on sitten parin vuoden päästä hauska lukea kuinka hukassa olinkaan.

Kesä on alkanut loistavasti. Oli ripari. Oli töitä. Ja nyt on vain lomaa. Huomenna lähtö Jyväskylään ja sitten Turkuun. Jonkinlaista reissukirjaa olen taas suunnitellut. Sitä oli hauska tehdä.

Riparilla isostelu on ollu tähän mennessä varmaan parasta, mitä mulle on kaikkien kesien aikana yhteensä tapahtunu. Tutustuin uusiin ihmisiin, sain työskennellä ihanassa paikassa hyvien työkavereitten kanssa ja homma oli hauskaa. Toki aina varmasti olisi jotain kritisoitavaa, mutta kaikinpuolin leiri oli fantastinen. Seuraavia leirihakuja- ja kokemuksia odotellessa.

Myöskin eräänlainen kirjaprojekti on ottanu vähän lähtövauhtia. Maaliviiva on vielä varmasti kaukana, tosi kaukana, ettenkö sanoisi muttaa...hyvinhän tää on lähteny sujumaan. Stressiä on sen verran, että en kehtaa edes myöntää ja inspiraatio on enemmän hukassa kuin vuosiin, mutta silti mä jaksan ainaki toivoa että joku päivä mulla olis ihka oma kirja valmis. (Todellisuudessa tuo siis meinaa sitä, että kokoan muutamia tekstejä kansioon ja annan ihmisille luettavaks)

T'ää blogi tulee siis todellakin muuttumaan. Luvassa kurkistuksia mun opiskeluihin ja kirjaprojektiin. Paljon ajatuksia maailmasta ja sen tapahtumista. Reissuja, isostelua. Ja ihan vain mun elämää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti